Hulp nodig?
Veelgestelde Vragen
Bestellen
Bedankt voor je bestelling! Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Houd ook de Ongewenst/Spam map in de gaten, het kan zijn dat de mail daarin terecht is gekomen.
Kan je de mail niet vinden? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!
Je kunt gerust afrekenen als gast! Er zijn wel voordelen als je een account hebt :
- Het afrekenproces gaat sneller
- Je hebt een duidelijk overzicht van je bestellingen
- Makkelijk de status en geschiedenis inzien.
Geen probleem, dat kan gebeuren! Klik op de inlogpagina op ‘ Wachtwoord vergeten’ en vul het e-mailadres in waarmee je bij ons geregistreerd staat. Vervolgens ontvang je een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kan instellen.
Levering
Alle bestellingen komen vanuit ons magazijn in Nieuwveen.
Nederland: €5,95 en bij een bestelling vanaf €80,00 geldt gratis verzenden.
Belgie: €6,95 en bij een bestelling vanaf €80,00 geldt gratis verzenden.
Alle bestellingen die bij Kicksshop.nl geplaatst worden voor 22:00 uur , worden dezelfde dag verzonden.
Zodra uw bestelling gepakt wordt, ontvangt u van ons een traceercode waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Bestellingen worden via PostNL of DHL verzonden. Je kunt je bestelling volgen via de Track & Trace-link in de mail! Heb je geen mail met een Track & Trace-link ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Wij nemen vervolgens contact op met de bezorgdienst om een onderzoek te starten.
Oeps, wij hebben een fout gemaakt. Neem zo snel mogelijk contact met de klantenservice op.
Stuur een foto van de beschadiging naar de klantenserice@kicksshop.nl en vermeld hierbij je naam en ordernummer.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!
Betalen
Bij Kicksshop.nl kun je betalen met de volgende betaalmethoden:
- Apple Pay
- IDEAL
- Klarna slice it (bij een betaling met Klarna slice it betalen wordt er €0,99 transactiekosten doorberekend)
- Klarna achter afbetalen (bij een betaling met Klarna Achteraf betalen wordt er €0,99 transactiekosten doorberekend)
- Klarna pay now
- Credit/Debit card
- IDEAL in 3 termijnen betalen
- Paypal (bij een betaling met Paypal wordt er €1,95 transactiekosten doorberekend)
- VISA
- MASTERCARD
- American Express
- Meastro
- Bancontact
- SOFORT Banking
- Belfius Pay Button
Je krijgt van ons een bevestigingsmail zodra wij je bestelling hebben ontvangen. Toch nog twijfels? Geen probleem, neem contact met ons op en vermeld:
– Het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst;
– Het ordernummer ( dat begint met ORD)
Ruilen en retourneren
Alle informatie over het retourneren van een pakket lees je hier terug.
Ja dat kan! Ook afgeprijsde artikelen vallen onder onze algemene retourvoorwaarden. Wil je deze nog even nalezen? Dat kan hier.
Retourkosten worden helaas niet vergoed, tenzij vooraf anders besproken en bevestigd. Een pakket retourneren is voor eigen rekening en mag worden verstuurd met een vervoerder naar keuze.
Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de andere aan ons retourneren.
Met de Track & Trace-code die je hebt ontvangen, kun je makkelijk je pakket volgen en precies inzien wanneer het pakket bij ons is geleverd. Zodra je pakket bij ons binnen is, proberen wij deze zo snel mogelijk te verwerken. Houd er wel rekening mee dat dit tot maximaal 7 werkdagen kan duren.
Als de retourzending is verwerkt, nemen wij contact met je op per mail!
Wij begrijpen dat jij je geld zo snel mogelijk teruggestort wilt hebben. Het verwerken van een retour kan tot 7 werkdagen duren. Het terugstorten van een retour kan vanaf de verwerking 15 werkdagen duren. Zodra wij het aankoopbedrag hebben teruggestort naar je betaalrekening, ontvang je een e-mail. Het kan 1-2 werkdagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op je betaalrekening.
Product
Wij garanderen dat al onze producten 100% authentiek zijn. Neem contact op met onze klantenservice als je hier meer over wilt weten.
Wij proberen de meest populaire producten aan te vullen, maar dat lukt niet altijd.
Contact
Onze klantenservice staat iedere werkdag voor je klaar tussen 09:00-16.00.
Een bericht in de chat of een e-mail kan op elk moment verstuurd worden. Wij nemen dan de eerstvolgende werkdag zo snel mogelijk contact met je op.
– Mailen kan naar: klantenservice@kicksshop.nl
– Chatten, indien beschikbaar.
– Neem hier contact op.